Pratite nas na

Slijedi svoju viziju – OBITELJSKO VOLONTIRANJE, novi oblik angažmana

Izvori financiranja: Erasmus+ KA2 - Strategic Partnership

 

Proračun: 171 260,00 EUR

 

Trajanje projekta: 1. prosinca 2019. - 30. studenoga 2021.

 

Opis:
Projekt Slijedi svoju viziju – OBITELJSKO VOLONTIRANJE, novi oblik angažmana promiče obiteljsko volontiranje kao inovativan oblik angažmana u zajednici i alat za društveni razvoj. Projektom će se povećati kapaciteti organizacija za dizajn i provedbu kvalitetnih programa obiteljskog volontiranja te osnažiti povezivanje kroz stvaranje europske mreže organizacija koje prakticiraju ovu vrstu volontiranja.

Kroz različite resurse poput priručnika, istraživanja i obrazovnih vodiča, projekt će omogućiti stručnjacima i volonterima bolje razumijevanje i pristup obiteljskom volontiranju.

 

Ciljevi projekta:

  • Promocija obiteljskog volontiranja kao procesa učenja i alata za razvoj zajednice.
  • Povećanje vidljivosti i dostupnosti kvalitetnih programa obiteljskog volontiranja.
  • Povećanje kapaciteta za osmišljavanje, primjenu i procjenu kvalitetnih programa obiteljskog volontiranja.
  • Uspostavljanje kohezivne europske mreže organizacija koje prakticiraju aktivnosti obiteljskog volontiranja.

 

Aktivnosti:

  • Provedba 18 pilot-aktivnosti obiteljskog volontiranja u zemljama partnera.
  • Izravno uključivanje 180 građana u aktivnosti obiteljskog volontiranja.
  • Edukacija i osnaživanje 60 stručnjaka iz organizacija koje pružaju mogućnosti za obiteljsko volontiranje.
  • Razvoj alata poput priručnika, vodiča i istraživanja za podršku implementaciji obiteljskog volontiranja.

 

Partneri:

 

Rezultati:

  • Provedeno 18 pilot-aktivnosti obiteljskog volontiranja.
  • 180 građana izravno uključeno u aktivnosti obiteljskog volontiranja.
  • Povećani kapaciteti 60 stručnjaka u organizacijama za obiteljsko volontiranje.
  • Razvijeni alati: priručnici, vodiči, istraživanja i preporuke za politiku podrške obiteljskom volontiranju.

 

 

Projekti koji bi vas mogli zanimati

Novosti